Letecká škola FlyGyro
Letecká škola FlyGyro
Půjčovna: stroje
MZK MW 155 Cross5
Křídlo MW 155
Standardní spolehlivé provozem osvědčené křídlo robustní konstrukce, snadné ovladatelnosti a stability navržené především s důrazem na bezpečnost.
Ideální pro výcvik začínajících pilotů, ale i pro pokročilé piloty, kteří nemají soutěžní ambice.
Podvozek CROSS-5
Mimořádně odolný kvalitní dvoumístný podvozek původně vyvinutý pro potřeby armády ČR je vyroben ze speciálních ocelových trubek s duralovými doplňky a je standardně vybaven zesíleným zadním odpružením
Řešení zadního hlavního nosníku umožňuje dokonalý výhled a neomezuje osoby sedící na zadním sedadle.
Prostorné, pohodlné, molitanem vyztužené sedačky s bočními kapsami poskytují maximální komfort i při delších letech.
Obsah palivové nádrže je 40 litrů.
Motor: Rotax 582 DCDI
Cestovní rychlost: | 75 - 80 km/hod |
Max. rychlost: | 115 km/hod |
Stoupání: | do 4m/s-solo, 2,5m/s dvojí |
Dolet: | 250 km |
Vytrvalost: | do 3 hod |
Křídlo: | MW 155 |
Záchranný systém: | GPS 450 GALAXY |
MZK PROFI TL FM 301 Stream
Křídlo Aeros PROFI TL
Je výkonné profesionálně vyráběné TOPLESS křídlo velmi moderní konstruce. Má velký rozsah rychlostí a to od 60 – 140.km/hod. TL-ko je velmi dobře ovladatelné i v horších podmínkách a je výmečný pro své sportovní letové vlastnosti vybavené také elektro posuvem těžiště pro snadnější udržení vyšší cestovní rychlosti.Zkušenější piloti jistě ocení jeho dokonalé zpracování, výkon a ovladatelnost při dálkových letech.
Podvozek FM 301 Stream
Samonosný kompozitový podvozek elegantních tvarů pro motorového rogala, navržený pro pilotní výcvik, turistické a závodní létání. Vznikl na základě dlouholetých zkušeností z pilotního výcviku a závodů. Na konstrukci se podíleli špičkový instruktoři z Čech a Francie.
Výsledkem je podvozek s pohodlným sezením a extrémně velkým úložným prostorem umožňujícím přepravu plné kempingové výbavy při dlouhých turistických letech. Integrovaná palivová nádrž poskytuje dostatek paliva pro dálkové lety.
Motor: Rotax 912 UL
Cestovní rychlost: | 90 - 110 km/hod |
Max. rychlost: | 140 km/hod |
Stoupání: | do 5m/s-solo, 3m/s dvojí |
Dolet: | 400 km |
Vytrvalost: | 4 hod |
Křídlo: | Aeros PROFI TL |
Záchranný systém: | GRS 3/450 |
MZK Aeros PROFI Cross5
Křídlo AEROS Profi
Je výkonné profesionálně vyráběné křídlo moderní konstrukce.
Má velký rozsah rychlostí od 48 – 130.km/hod a je velmi dobře ovladatelné i v horších podmínkách.
Aeros Profi je výjimečný pro své sportovní letové vlastnosti. Zkušenější piloti jistě ocení jeho výkon.
Podvozek CROSS-5
Mimořádně odolný kvalitní dvoumístný podvozek původně vyvinutý pro potřeby armády ČR je vyroben ze speciálních ocelových trubek s duralovými doplňky a je standardně vybaven zesíleným zadním odpružením
Řešení zadního hlavního nosníku umožňuje dokonalý výhled a neomezuje osoby sedící na zadním sedadle.
Prostorné, pohodlné, molitanem vyztužené sedačky s bočními kapsami poskytují maximální komfort i při delších letech.
Obsah palivové nádrže je 40 litrů.
Motor: Rotax 582 DCDI
Cestovní rychlost: | 85 - 100 km/hod |
Max. rychlost: | 130 km/hod |
Stoupání: | do 4m/s-solo, 3m/s dvojí |
Dolet: | 250 km |
Vytrvalost: | do 3 hod |
Křídlo: | Aeros PROFI |
Záchranný systém: | GPS 450 GALAXY |
MZK CZ 15,4 CROSS5 SPORT
Křídlo Quasar CZ - 15,4
Je výkonné křídlo moderní konstrukce, které bylo navrženo podle požadavků francouzské firmy AVIATEC s cílem dosažení maximální bezpečnosti, výkonu a ovladatelnosti.
Křídlo CZ – 15,4 vyniká perfektním zpracováním, bezkonkurenčním rozsahem rychlostí a příjemným řízením i v turbulentním ovzduší. Nezanedbatelnou výhodou je stálá nabídka modernizace úprav a vylepšení výrobcem.
Podvozek CROSS-5 SPORT
Mimořádně odolný kvalitní dvoumístný podvozek vznikl přirozeným vývojem z předcházející řady - velmi úspěšného podvozku CROSS-5. Postupně došlo k mnoha vylepšením: zvětšená palivová nádrž, snížení zavěšení křídla pro pohodlnější řízení, zmenšená přední kapotáž podvozku, větrný štít před pilotem, kryt zadních kol se směrovým křidélkem, bržděná všechna tři podvozková kola a další. Prostorné, pohodlné, molitanem vyztužené sedačky s bočními kapsami poskytují maximální komfort i při delších letech.
Motor: Rotax 582 DCDI
Cestovní rychlost: | 85 - 100 km/hod |
Max. rychlost: | 120 km/hod |
Stoupání: | do 4m/s-solo, 3m/s dvojí |
Dolet: | 250 km |
Vytrvalost: | do 3 hod |
Křídlo: | Quasar CZ - 15,4 |
Záchranný systém: | GPS 450 GALAXY |
EV 97 Eurostar
Popis výrobce:
Eurostar je aerodynamicky řízený, jednomotorový, dvoumístný, celokovový letoun s pevným tříkolovým podvozkem.
Motor: Rotax 912 ULS (100hp)
Počet míst: | 2 |
Obsah nádrže: | 65 l |
Provozní násobky: | +6/-3 |
Typ podvozku: | příďový |
Rozpětí křídel: | 8,1 m |
Min.rychlost s klapkami: | 65 km/h |
Nepřekročitelná rychlost: | 270 km/h |
Cestovní rychlost: | 180 km/h |
Stoupavost: | 5,5 m/s |
Storch
Popis výrobce:
Ultralehké letadlo STORCH je dvoumístný hornoplošník, moderní velmi lehké konstrukce.
Motor: Jabiru 2200
Počet míst: | 2 |
Obsah nádrže: | 60 l |
Provozní násobky: | +4/-2 |
Typ podvozku: | příďový |
Rozpětí křídel: | 10,14 m |
Min.rychlost: | 65 km/h |
Nepřekročitelná rychlost: | 180 km/h |
Cestovní rychlost: | 120 km/h |
Stoupavost: | 4 m/s |
nebo
CALIDUS - maximální komfort
Dvoumístný vírník Calidus se od svého uvedení na trh v roce 2009 těší velké oblibě. Uzavřená kabina poskytuje cestujícím maximální komfort, a to i v chladnějším počasí. Ochrání vás i při létání v extrémnějších podmínkách. Osvědčené motory Rotax, samonosná konstrukce ze skelných a uhlíkových vláken předurčují Calidus k pohodlným dálkovým letům. Aerodynamický tvar navíc zaručuje skvělé letové výkony.
Délka x šířka x výška: | 4,8 m x 1,7 m x 2,7 m |
Průměr rotoru: | 8,4 m |
Cestovní rychlost: | 160 km/hod |
Max. rychlost: | 185 km/hod |
Minimální rychlost: | 30 km/h |
Délka startu: | 50 - 70 metrů (v sólo obsazení) |
Délka přistání: | do 30 metrů |
Vytrvalost: | až 5 hodin |
Motor: | Rotax 912 ULS (100 hp) s reduktorem 1:2,43 |
Spotřeba: | 13 - 15 l/h (Natural 95) |